بازدید معاون فرهنگی بسیج سازندگی از سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور

۱۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۹ کد : ۲۰۰۱ اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۵۲۷
فرشاد عالی، معاون فرهنگی و رسانه‎ای بسیج سازندگی کشور امروز، ۱۳ دی‌ماه به همراه هیات همراه با حضور در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.
بازدید معاون فرهنگی بسیج سازندگی از سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، فرشاد عالی، معاون فرهنگی و رسانه‎ای بسیج سازندگی کشور امروز، ۱۳ دی‌ماه به همراه هیات همراه با حضور در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد و در نشست با محمدحسین حسنی، سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه خبرگزاری ایکنا برای پوشش گزارشات مربوط به گروه‌های جهادی گفت: امروز حدود ۴۲ هزار گروه جهادی در کشور ثبت شده‌اند که نسبت به اجرای فعالیت‌های جهادی در زمینه محرومیت‌زدایی از مناطق محروم فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه فقط در سال‌جاری تعداد ۱۲ هزار گروه جهادی جدید ثبت شده و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، اظهار کرد: حدود ۱۶ درصد از کل گروه‌های جهادی کشور از گروه‌های مسئله حل‌کن هستند و هر نوع مسئولیتی که به ایشان سپرده شود را به خوبی اجرا کرده و به پایان می‌رسانند.

همچنین سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور نیز در سخنانی با بیان این‌که رسالت ویژه مجموعه خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور فعالیت در حوزه بین‌المللی است، گفت: ۴۰ درصد اخبار حوزه بین‌الملل ایکنا، اخبار تولیدی کشورهای مختلف است.

وی با اشاره به نگاه ویژه سازمان قرآنی دانشگاهیان و خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به فعالیت‌های گروه‌های جهادی کشور، بر تعامل بیشتر این سازمان با سازمان بسیج سازندگی برای انعکاس برنامه‌های جهادی کشور تأکید کرد.


نظر شما :