بازدید معاونان فرهنگی و پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی از سازمان خوزستان و خبرگزاری ایکنای استان

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۸ کد : ۲۰۰۸ اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۵۵۳
بازدید معاونان فرهنگی و پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی از سازمان خوزستان و خبرگزاری ایکنای استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر محمدجواد شوشتری معاون پشتیبانی و مدیریت منابع و دکتر عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی پنج شنبه (۹ بهمن ماه) در سفری یک روزه به استان خوزستان از بخش‌های مختلف سازمان جهاد‌دانشگاهی خوزستان بازدید کردند.

همچنین معاونان فرهنگی و پشتیبانی جهاددانشگاهی در این سفر یک روزه در شعبه ایکنای خوزستان حضور یافته و از تحریریه خبرگزاری قرآن خوزستان بازدید کردند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در این رابطه با بیان اینکه ایکنا دستاوردهای خوبی برای این نهاد انقلابی داشته است، گفت: خبرگزاری‌ها باید به سمت رویکردهای نوین بروند، یکی از مواردی که در این راستا می‌توان به آن توجه کرد، تولیدات چندرسانه‌ای و عکس است که امروز اهمیت مضاعفی یافته است.

دکترعلیزاده تصریح کرد: خوشبختانه در خوزستان نیز استودیویی در حال راه‌اندازی است که قطعاً می‌تواند بازوی خوب و مؤثری برای ایکنا باشد.

وی سوژه مهمی که باید به آن نگاه ویژه‌ای داشت سبک زندگی عنوان و اظهار کرد: اقشار مختلف، علاقه به معنویت را کماکان در قالب حرکت‌های مختلف نشان می‌دهند و ضروری است تا با نگاهی سوژه‌محور به مسائل، ورود بیشتر و بهتری داشته باشیم.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خاطرنشان کرد: خوزستان، ظرفیت دینی و قرآنی بالایی دارد و این ظرفیت‌های بومی باید بیشتر از قبل و در اشکال مختلف و جذاب معرفی شود.


نظر شما :