مرکز نوآوری و توسعه محتوای دیجیتال سازمان خراسان رضوی موفق به دریافت موافقت اصولی شد

۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۶ کد : ۲۰۱۰ اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۵۱۴

شصت و چهارمین جلسة شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی با ۴ دستور جلسه، روز یکشنبه ۱۸ بهمن ماه ۹۹ ساعت ۱۴ در سالن شهید صبوری تشکیل شد.

در این شورا، مرکز نوآوری و توسعه محتوای دیجیتال سازمان جهاددانشگاهی استان خراسان رضوی موفق به دریافت موافقت اصولی شد. دکتر علیزاده، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و نائب رئیس شورا؛ سابقه و سبقه فرهنگی تاریخی و برخورداری از شبکه ارتباطی گسترده نخبگان دانشگاهی و فرهنگی و هنری و برخورداری از امکانات و زیرساخت‌های مرتبط با فرهنگسرا، سازمان دانشجویان و خبرگزاری ایسنا و ایکنا از جمله مزیت‌های نسبی این مرکز دانست و گفت: این مرکز با تولید محتوای چند رسانه‌ای از جمله صوت و ویدئو اعم از رئال یا انیمیشن، اپلیکیشن و گیم، پادکست نرم‌افزار، دوره آموزشی آنلاین، کتاب، عکس، موسیقی، ایجاد سایت و به طور کلی محتوای فرهنگی هنری و نهایتاً خبری می‌پردازد.

در ادامه جلسه؛ شورا به بررسی تقاضای دریافت موافقت قطعی مراکز تولید محصولات و خدمات فرهنگی – هنری، کویرشناسی دانشجویان ایران و مرکز فرهنگی – گردشگری امواج خلیج فارس در واحدهای چهارمحال و بختیاری، کرمان و هرمزگان پرداخت و در گروه تصویب نشد و مصوب شد این مراکز تا یک سال دیگر به فعالیت خود با موافقت اصولی ادامه دهند.


نظر شما :