فراخوان «مسابقه فرهنگی- هنری رویتاب» ویژه دانشجویان منتشر شد.

۱۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۲ کد : ۲۰۷۷ رویدادهای فرهنگی در حال اجرا
تعداد بازدید:۶۸۱
معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و با هدف پرورش، ترغیب، ترویج، هدایت و حمایت از تولید آثار هنری دانشجویان در فضای مجازی، مسابقه‌ای را با عنوان «مسابقه فرهنگی- هنری رویتاب» برگزار می‌کند.
فراخوان «مسابقه فرهنگی- هنری رویتاب» ویژه دانشجویان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و با هدف پرورش، ترغیب، ترویج، هدایت و حمایت از تولید آثار هنری دانشجویان در فضای مجازی، مسابقه‌ای را با عنوان «مسابقه فرهنگی- هنری رویتاب» برگزار می‌کند.

این مسابقه در بخش‌های ادبیات (شعر و داستان کوتاه)، هنرهای تجسمی (عکس، کارتون، نقاشی)، کلیپ (تک‌‌گویی (بیان خاطره، روایت طنز و…)، نماهنگ و آواز و فیلم کوتاه (مستند و داستانی) با موضوع چالش‌‌ها و فرصت‌‌های کرونا برای دانشجویان برگزار خواهد شد.

شرایط شرکت در این مسابقه نیز به این شرح عنوان شده است: ارائه کارت دانشجویی، امکان شرکت در ۳ بخش (و هر بخش یک رشته) به صورت همزمان، ارائه آثار با دو رویکرد طنز و جدی.

علاقه‌مندان می‌توانند کلیه آثار غیر از بخش هنرهای تجسمی را به صورت ویدئو و حداکثر زمان ۳ دقیقه تا حداکثر تا ۱۰ آذر از طریق سامانه رویتاب به نشانی roytab.ir/mosabegheh ارسال کنند.

زمان برگزاری مراسم پایانی ۱۶ آذر ۱۴۰۰ اعلام شده است.

 


نظر شما :