مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی:

فعالیت‌های جهاددانشگاهی در چارچوب دین، عقل و علم است

۰۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۳ کد : ۲۰۸۷ اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۴۹۸
ماموستا دکتر کریمی در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ گفت: فعالیت‌های جهاددانشگاهی در چارچوب دین، عقل و علم انجام شده و مسئولان نیز باید از این توانمندی ها و دستاوردهای جهادانشگاهی به خوبی استفاده کنند.
فعالیت‌های جهاددانشگاهی در چارچوب دین، عقل و علم است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، ماموستا دکتر عبدالسلام کریمی مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی با حضور در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی اظهار کرد: بنده از مشاهده این توانمندی ها بسیار خوشحال شدم و در عین حال از خلوت بودن و عدم حضور عامه مردم در این نمایشگاه تعجب کردم.
وی افزود: مجموعه جهاددانشگاهی نیازهای کشور را براساس مبنای علمی، تحقیقی و پژوهشی برآورده می کند. تمامی فعالیت های ما باید علمی باشد؛ چراکه بدون پژوهش نمی توانیم به جایی برسیم. با علم و تحقیق و پژوهش است که فعالیت های ما مثمر ثمر بوده و به نتیجه می رسیم.
ماموستا کریمی ادامه داد: دین ما دین شمشیر و خشونت نیست، بلکه دین علم است و از ابتدا نیز با کلمه «اقرأ» آغاز شد. معجزی دین ما نیز کتاب است یعنی همان «ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ». خداوند متعال به این کتاب الهی سوگند خورده است.
وی در پایان سخنان خود در این زمینه تصریح کرد: فعالیت‌های جهاددانشگاهی در چارچوب دین، عقل و علم انجام شده و مسئولان نیز باید از این توانمندی ها و دستاوردهای جهادانشگاهی به خوبی استفاده کنند.


نظر شما :