تمدید جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی

۳۰ مهر ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۶ کد : ۲۰۹۵ اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۲۳۷
محمد شریف زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه جشنواره ملی تخصصی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی و تمدن سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب به میزبانی استان گلستان و ذیل همایش ملی تقریب مذاهب اسلامی برگزار می شود، اظهار کرد: این جشنواره ملی می تواند در تبیین ‌و تعمیق وحدت و همدلی اقوام و مذاهب در کشور اثر بخش باشد.
تمدید جشنواره ملی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی

محمد شریف زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه جشنواره ملی تخصصی رسانه ای تقریب مذاهب اسلامی و تمدن سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب به میزبانی استان گلستان و ذیل همایش ملی تقریب مذاهب اسلامی برگزار می شود، اظهار کرد: این جشنواره ملی می تواند در تبیین و تعمیق وحدت و همدلی اقوام و مذاهب در کشور اثر بخش باشد.

وی با بیان اینکه تلاش شده است در این جشنواره به موضوعات مهم و محوری موجود در حوزه وحدت و تقریب مذاهب اسلامی توجه شود، خاطرنشان کرد: تا کنون از استانهای مختلف کشور به ویژه استانهای مرزی و تقریبی آثار متعددی به جشنواره ارسال شده است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان گلستان با تاکید بر اینکه با توجه به بروز برخی محدودیت ها در دسترسی به اینترنت و همچنین استقبال اهالی رسانه از این جشنواره مهلت ارسال آثار با نظر شورای سیاستگذاری تمدید شده است، ادامه داد: بر این اساس مهلت ارسال آثار تا ۵ آذر و همزمان با سالروز تاسیس بسیج تمدید شده و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا مهلت مقرر از دریچه سامانه رویتاب بارگذاری کنند.

شریف زاده از شروع فرآیند داوری با حضور داوران ملی از ۶ آذرماه خبر داد و گفت: تا ۱۶ آذرماه و روز دانشجو مراحل داوری مقدماتی و نهایی انجام خواهد شد تا در هفته وحدت حوزه و دانشگاه مراسم اختتامیه آن برگزار شود.

وی از اعلام‌جزئیات برنامه اختتامیه اعم از سخنرانان و همچنین تعداد آثار ارسالی توسط دبیر جشنواره در روزهای آتی خبر داد و گفت: امیدواریم برگزاری این جشنواره سرآغاز مسیری نو در حوزه توجه رسانه ها به موضوع تقریب مذاهب اسلامی باشد.

معاون جهاد دانشگاهی استان گلستان از همکاری رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی شمال کشور، معاون دانش پژوهی سپاه نینوا، مدیر سراج استان و اداره کل سیاسی و دبیرخانه کمیسیون دانشجویی گلستان تقدیر کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد در صورت موافقت شورای سیاستگذاری آثار برگزیده را در ویژه نامه ای به چاپ برسانیم.‌

به گزارش ایسنا؛ جشنواره ملی تقریب مذاهب اسلامی به میزبانی دفتر خبرگزاری ایسنا در گلستان در پنج محور عادی و یک محور ویژه و در قالب تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، کلیپ و عکس برگزار شده و به نفرات برتر هر بخش نیز علاوه بر تندیس جشنواره هدایای نقدی نفیسی اعطا خواهد شد.


نظر شما :