سخنگوی دولت در مراسم اختتامیه مسابقات «مناظره دانشجویان ایران» جهاددانشگاهی بیان کرد:

پیشرفت کشور با انجام مناظره حقیقی و درست

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۷ کد : ۲۱۳۸ اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۱۲۹
سخنگوی دولت در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» جهاددانشگاهی بیان کرد: هر اندازه فرهنگ مناظره‌ی درست و حقیقی که می خواهد به معرفت‌افزایی بینجامد در کشور گسترش پیدا کند، پیشرفت خواهیم کرد.
پیشرفت کشور با انجام مناظره حقیقی و درست

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران امروز ۱۰ خردادماه با حضور دکتر علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی، دکتر احمد نادری عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، مجید بذرافکن معاون فرهنگی سپاه پاسداران، دکتر علی منتظری رییس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی، دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی؛ دکتر رضا فریدزاده رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، دکتر مهدی باصولی، رییس دانشگاه علم و فرهنگ و تعدادی از مسئولان در سالن همایش های بین المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

سخنگوی دولت در آیین با قدردانی از تفلاش های برگزارکنندگان این مسابقات اظهار کرد: فرهنگ مناظره درست و حقیقی که می خواهد به معرفت‌افزایی بینجامد هر اندازه در کشور گسترش پیدا کند، پیشرفت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مناظره واقعی و حقیقی یعنی پایان منازعه و منازعه نیز یعنی پایان مناظره که اگر این نگاه را داشته باشیم، دانشجویان و دانشگاهیان می‌توانند در امور مختلف پیشرو باشند.

دکتر علی بهادری جهرمی بر این موضوع که اخلاق و آداب مناظره و جست‌وجوی حقیقت و معرفت گری در مناظره می‌تواند کمک حال رسیدن به وفاق، اتحاد و وحدت ملی بر سر مسائل اساسی و کلانی باشد، که در این جمع های گفت و گو محور توافق کردیم، تاکید کرد.


نظر شما :