رئیس جهاددانشگاهی:

جهاددانشگاهی از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی حمایت می‌کند

۲۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۵ کد : ۲۱۴۱ اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۱۲۴
رئیس جهاددانشگاهی فعالیت خبرگزاری ایکنا جهاددانشگاهی در زمینه اشاعه فرهنگ قرآنی را قابل تقدیر دانست و بر حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی تأکید کرد.
جهاددانشگاهی از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی حمایت می‌کند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد، دکتر حسن مسلمی‌نائینی رئیس جهاددانشگاهی در حاشیه سفر به استان یزد گفت: ایکنا از خبرگزاری‌های خوب جهاددانشگاهی است و خوشبختانه در حوزه بین‌الملل به خوبی پیش رفته و اخبار را به ۲۱ زبان خارجی ترجمه و منتشر می‌کند.

وی ادامه داد: این اقدام برجسته‌ای است که در بین خبرگزاری‌های کشور کمتر نمونه آن را شاهد هستیم که به بهترین نحو فعالیت رسانه‌ای خود را انجام می‌دهد.

دکتر مسلمی‌نائینی در گفت و گو با ایکنا افزود: طبق اساسنامه جهاددانشگاهی، یکی از وظایف این نهاد، مباحث فرهنگی و اشاعه فرهنگ قرآنی است که خوشبختانه در فعالیت‌های ایکنا شاهد عملکرد مطلوب در این زمینه هستیم و این توفیقی است که به عنوان خادم قرآن و اشاعه‌دهنده فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در حال انجام است، لذا فعالیت ایکنا قابل تقدیر است.

رئیس جهاددانشگاهی با توجه به اهمیت برنامه‌های فرهنگی و اهتمام بر حمایت از این‌گونه برنامه‌ها، بیان کرد: وظیفه خود می‌دانیم فعالیت‌های فرهنگی را در این نهاد پررنگ‌تر کنیم.


نظر شما :