معاون فرهنگی در نشست صمیمی با رویان:

وزن و اعتبار علمی رویان در وجهه فرهنگی آن نهفته است.

۲۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۲ کد : ۲۱۴۳ اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۱۹۰
نشست کاری معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با معاون آموزش و رییس شورای فرهنگی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه در سالن شهید صبوری برگزار شد.
وزن و اعتبار علمی رویان در وجهه فرهنگی آن نهفته است.

در این نشست دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی، ایشان را نماد یک دانشمند جهادگر و فرهنگی در عرصه علوم پزشکی و زیستی برشمرد و افزود: دکتر کاظمی آشتیانی گفتمانی فرهنگی و اخلاقی را وارد عرصه علوم ژنتیک و پزشکی نمود که ریشه در بنیان های فرهنگی انقلابی و جهادی وی داشت و امروزه ما موظف به ترویج این گفتمان و فرهنگ بومی برای نسل جوان هستیم.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در ادامه با اشاره به اهمیت علمی و فرهنگی رویان افزود: وزن و اعتبار علمی رویان در وجهه فرهنگی آن نهفته است و امید است مدیریت پژوهشگاه رویان، با ترسیم آینده فعالیت های خود، همچنان جایگاهی نسبت به گذشته موفق‌تر و آینده‌ای روشن‌تر در نظام جمهوری اسلامی ایران را برای جهاد دانشگاهی رقم بزنند.

در این دیدار دکتر فتحی، معاون آموزش رویان، نیز ضمن تقدیر از رویکرد معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی رویان، خواستار همکاری بیشتر در حوزه فرهنگی با رفع موانع و مشکلات در راستای تحقق اهداف و پیشبرد ماموریت های فرهنگی جهاددانشگاهی شد.

در این نشست، طرفین ضمن بررسی ظرفیت‌های همکاری، پیشنهادات خود را جهت هم افزایی و هم آفرینی برنامه فرهنگی ارائه کردند‌.

این نشست همکارانی از ستاد معاونت فرهنگی و سرکار خانم میرقوام الدین؛ دبیر شورای فرهنگی رویان و آقای ذوالفقاری مسئول کمیته دانشجویی رویان حضور داشتند.


نظر شما :