شب شعر دانشجویی اجتماعی “طرز طنز”

۲۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۱ کد : ۲۱۴۵ رویدادهای فرهنگی در حال اجرا
تعداد بازدید:۱۷۵
به همت کانون ادبی هنری سها سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران و با همکاری کانون اجتماعی سپیدار و کانون ادبی الفبای عشق دانشگاه، دوشنبه نهم خرداد، شب شعر دانشجویی اجتماعی "طرز طنز" در تالار عزلت دانشکده پزشکی این دانشگاه برگزار شد.
شب شعر دانشجویی اجتماعی “طرز طنز”

در ابتدا مهمان ویژه این برنامه استاد صابر قدیمی طنزپرداز و ترانه‏سرا، به شعرخوانی و صحبت درمورد طنز و ارتباط آن با اجتماع پرداختند.

ایشان ضمن تاکید بر این نکته که طنز از دل مردم بوجود می‏آید، دغدغه‏ی مشکلات اجتماعی و جامعه را مهم ترین اصل برای ایجاد آثار بزرگ در زمینه ی طنز دانست و ضمن نقل قول از استاد محمدرضا شفیعی کدکنی، حافظ را بزرگترین طنز پرداز اجتماعی دوران خود دانست.

در ادامه برنامه کلیپ هایی در جهت معرفی سه کانون دانشجویی برگزار کننده ی این مراسم کانون ادبی هنری سها، کانون اجتماعی سپیدار و کانون ادبی الفبای عشق پخش شد تا شرکت کنندگان در این برنامه ادبی را بیش از پیش با فعالیت های این کانون های دانشگاه آشنا کند.

پایان بخش این برنامه ادبی که با استقبال پرشور دانشجویان برگزار شد شعرخوانی قطعات سروده شده توسط دانشجویان بود که از نقطه نظرات و نقدهای صابر قدیمی برای بهبود آثار خود بهره می بردند.

امید است با همکاری و مساعدت مسئولین دانشکده پزشکی، زمینه چنین برنامه های پرمخاطبی بیش از گذشته در دانشگاه علوم پزشکی تهران فراهم شود تا دانشجویان علاقه مند به شعر و ادب فضای بیشتری برای ظهور و بروز استعدادهای خود داشته باشند.

کلید واژه ها: lrm برنامه کانون ادبی طنز دانشجویان


نظر شما :