انتخاب کلیپ طنز یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در جشنواره ملی طنز و رسانه «طنز پهلو»

۳۱ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۳ کد : ۲۱۵۵ اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۱۰۶
کلیپ طنز یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در بخش چند رسانه‌ای جشنواره ملی طنز و رسانه «طنز پهلو» موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.
انتخاب کلیپ طنز یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در جشنواره ملی طنز و رسانه «طنز پهلو»

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی، کلیپ طنز یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با عنوان «چند نکته جا کلیدی برای یک مناظره اسیدی»، در بخش چند رسانه‌ای جشنواره ملی طنز و رسانه «طنز پهلو» موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

در این جشنواره که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز ۲۳ تیرماه ۱۴۰۲ در شهر فومن (زادگاه کیومرث صابر فومنی معروف به گل آقا) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه برگزارشد، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره در بخش چندرسانه ای به عنوان برگزیده دوم به فرزین پورمحبی نویسنده اثر اهدا شد.

لازم به ذکر است کلیپ «چند نکته جا کلیدی برای یک مناظره اسیدی» در یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با هدف آموزش نکات کلیدی مناظره در قالب طنز برای دانشجویان تهیه و در اختتامیه این مسابقات منتشر شد.

این اثر توسط سمانه عنبری (گوینده و بازنویس متن)، محمدرضا کفراش (موشن‌گرافیست)، محمدرضا رحمانی (صدابردار و تنظیم کننده صدا) در اداره کل راهبری امور فرهنگی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی تولید شده است.
 


نظر شما :