برگزاری هشتمین گردهمایی مجازی معاونان فرهنگی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی/ تشریح نظام نامه برنامه‌های فرهنگی این نهاد

۰۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۲ کد : ۲۱۷۵ اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۳۱۵
گردهمایی (هشتمین گردهمایی غیرحضوری) معاونان فرهنگی واحدها، رؤسای سازمان ها و مراکز فرهنگی جهاددانشگاهی با محوریت تشریح نظام نامه برنامه های فرهنگی این نهاد و فرایند تصویب و ابلاغ طرح های فرهنگی برگزار شد.
برگزاری هشتمین گردهمایی مجازی معاونان فرهنگی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی/ تشریح نظام نامه برنامه‌های فرهنگی این نهاد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، نودمین گردهمایی (هشتمین گردهمایی غیرحضوری) معاونان فرهنگی واحدها، رؤسای سازمان ها و مراکز فرهنگی جهاددانشگاهی با محوریت تشریح نظام نامه برنامه های فرهنگی این نهاد و فرایند تصویب و ابلاغ طرح های فرهنگی با حضور دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی امروز، ۷ آبان ماه در سالن شهید صبوری این معاونت به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در ابتدای این گردهمایی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با یادآوری عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: این عملیات یک اقدام جسورانه در دفاع از خود توسط آزادی خواهان فلسطین بود که رژیم منحوس اسرائیل را به واکنش جدی و وحشیانه واداشت و شاهد هستیم امروز ملت فلسطین لحظات سختی را می گذرانند و شهدای زیادی را در منطقه داشتیم که آرزوی علو درجات برای شهدای فلسطین و توفیق و پیروزی جبهه حق علیه باطل را داریم. از تمامی معاونت هایی که در این موضوع اهتمام جدی داشتند قدردانی می کنم.

وی در رابطه با گردهمایی معاونان فرهنگی گفت: امیدواریم این نشست براساس اهدافی که برای آن پیش بینی شده است بتواند گامی موثر در هماهنگی فعالیت های فرهنگی جهاددانشگاهی باشد.

دکتر کلانتر مهرجردی ادامه داد: یکی از نکاتی که ما در تجربه های گذشته درحوزه فرهنگی داشتیم و باید به آن توجه کنیم و هماهنگی بالاتری را شاهد باشیم، رفت و آمد و گفت و گوهایی است که بین مدیران ستادی و مجموعه هایی است که در میدان در دانشگاه ها حضور دارند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی اظهار کرد: شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی که در کشور توسط وزارتین، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جهاددانشگاهی شکل گرفت و آیین نامه آن به استان ها ابلاغ شد نیز اهتمام دارند که این هماهنگی باید گسترده تر شود.

در این گردهمایی گزارشی از فعالیت ها در سامانه رویتاب و طرح های هماهنگ توسط روسای سازمان ها و نحوه حمایت و نظارت ارایه شد.

همچنین در این گردهمایی توضیحات لازم در رابطه طرح های هماهنگ ملی که شامل ۳ طرح در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، ۸ طرح در سازمان دانشجویان، ۳ طرح در سازمان ترویج مطالعه و نشر و ۱ طرح دفتر مطالعات فرهنگی می شود، ارایه شد.


نظر شما :