آمادگی نیروی دریایی ارتش برای همکاری با جهاددانشگاهی

۰۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۸ کد : ۲۱۸۰ اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۲۳۵
به منظور بررسی راهکارهای افزایش همکاری فیمابین و ایجاد هم افزایی های لازم به منظور توسعه فعالیتهای مشترک بخصوص در حوزه فرهنگی با محوریت اردوهای «ایران؛ مرز پرگهر»، جلسه مشترکی بین جهاددانشگاهی و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
آمادگی نیروی دریایی ارتش برای همکاری با جهاددانشگاهی

در این جلسه که با حضور امیر دریادار کاویانی جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش و شماری از فرماندهان عالی رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین حضور بر خط فرماندهان مناطق یکم و چهارم دریایی ارتش در بندرانزلی و بندرعباس برگزار شد؛ دکتر کلانتر مهرجردی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی ضمن معرفی مراکز و سازمانهای تخصصی تابعه معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، آمادگی کامل این نهاد انقلابی را به منظور ایجاد هم افزایی به منظور معرفی دستاوردها و شگفتی‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی در حوزه نیروهای مسلح به خصوص نیروی دریایی اعلام کرد.

وی حرکت دشمن‌شکن و دوست شادکن نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارسال ناو گروه به دریاهای آزاد و دور دنیا را از شگفتی‌ها و افتخارات انقلاب اسلامی دانستند و حرکت ناوگر و دانشجویی را در پهنه اقیانوس به عنوان ابتکار نوین ارزیابی کردند.

همچنین دکتر فریدزاده، رئیس سازمان دانشجویان خواستار مشارکت و همکاری نیروی دریایی در برگزاری طرح ملی «ایران؛ مرز پرگهر» به منظور انتقال توانمندیها و نیز آشناسازی دانشجویان با دستاوردها و اقدامات نیروی دریایی ارتش شد.

امیر دریادار کاویانی جانشین نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در سخنان مبسوطی ضمن بیان گوشه ای از پیشرفت‌های خیره کننده نظام اسلامی تحت رهبریهای داهیانه فرماندهی معظم کل قوا، از برگزاری این جلسه ابراز خوشحالی کرده و آمادگی همه جانبه این نیرو را به منظور توسعه سطح همکاریهای مشترک در بخش های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اعلام کرد.

همچنین در این جلسه دیگر فرماندهان عالی‌رتبه ارتش به بیان دیدگاهها و نظرات خود درخصوص انجام فعالیت‌های مشترک فرهنگی پرداختند.

در پایان این جلسه که دو ساعت به طول انجامید، مقرر شد کمیته‌های مشترکی تشکیل شود تا نسبت به پیگیری مصوبات جلسه اقدام لازم به عمل آید.

همچنین مقرر شد فرماندهان نیروی دریایی ارتش از توانمندی‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف بازدید به عمل آورند.


نظر شما :