با حضور رییس جهاددانشگاهی؛ ​​​​​​​نشست تدوین شاخص‌های اجرایی سند اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها برگزار شد

۲۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۹ کد : ۳۹۲ اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۶۵۷
نشست تدوین شاخص های اجرایی سند اسلامی شدن دانشگاه ها با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی و حجت‌الاسلام‌ و المسلمین شاطری دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی امروز ۲۵ آذر برگزار شد.
با حضور رییس جهاددانشگاهی؛ ​​​​​​​نشست تدوین شاخص‌های اجرایی سند اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، نشست تدوین شاخص های اجرایی سند اسلامی شدن دانشگاه ها با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس این نهاد، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین شاطری دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و هیات همراه، دکتر عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، دکتر محمدجواد شوشتری رییس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، دکتر ایرج فیض رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی، مهدی رفیعی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ISPA) و مهدی عباسی مدیرکل دفتر مطالعات فرهنگی و محمدحسین حسنی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه فرهنگی، امروز 25 آذر برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین شاطری در این نشست با اشاره به این که این سند دارای 4 کمیته تخصصی آموزش، پژوهش، فرهنگی و مدیریت است، بیان کرد: جهاددانشگاهی با رویکرد علمی ای که دارد می تواند تدوین شاخص های اجرایی این سند را به خوبی انجام دهد که در نتیجه این کار افتخارش برای جهاد است و کارکرد آن برای کل کشور خواهد بود.

در ادامه دکتر طیبی اظهار کرد: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی کار تهیه پرپوزال و نسخه اولیه را بر عهده خواهد گرفت تا براساس فازبندی و انجام کارهای اولیه، اولویت ها برای پیشنهاد و شروع کار مطرح شود.

گفتنی است، در این نشست برای رسیدن به فهم مشترک در رابطه با سند اسلامی شدن دانشگاه ها، حساسیت روی موضوع و انجام ندادن کاری مشابه کارهای انجام شده و بحث تامین اعتبار مطالبی بیان شد.


نظر شما :