استقلال و آزادی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است

۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۱ کد : ۶۰۹ اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۴۵۳
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم با بیان اینکه نباید دستاوردهای انقلاب را در حدجاده سازی و... تقلیل دهیم بیان کرد: استقلال و آزادی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است.
استقلال و آزادی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است

ئیس جهاد دانشگاهی استان قم در دومین نشست کارگروه دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که روز دوشنبه هفتم بهمن ماه در ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی قم برگزار شد تصریح کرد: دستاورد‌های انقلاب اسلامی هیچ گاه در حد عمران و آبادی و جاده سازی‌ها نبوده است چه بسا در رژیم گذشته نیز به مرور پیشرفت صورت می‌گرفت همان طور که از دوران قاجار به بعد نیز پیشرفت‌‌هایی در کشور اتفاق افتاد.

دکتر محمد حیدری در کارگروه دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در ستاد جهاددانشگاهی برگزار شد گفت: نهاد‌های دانشگاهی در برگزاری با شکوه ایام دهه فجر وظیفه بسیار مهمی دارند.

وی افزود: تقارن دهه فجر و انتخابات یک فرصت مهم است و باید در جهت حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و صحنه انتخابات تلاش کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: اگر مسئولان به ویژه در حوزه مراکز دانشگاهی وظیفه خود را به خوبی انجام دهند گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور مردم و جوانان و دانشجویان به سرانجام خواهد رسید و زمینه مشارکت مردم در این ایام مهم به خوبی تسهیل خواهد شد.

وی معرفی و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی به جامعه را یکی از رویکرد‌های مهم و اثرگذار از سوی مراکز علمی و دانشگاهی برشمرد و تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دستاورد‌های مهمی همچون استقلال و آزادی را به دست آوردیم اما بر روی این دستاورد‌های مهم مانور ندادیم و از معرفی آن غفلت ورزیدیم.

وی خاطرنشان کرد: بی توجهی متولیان فرهنگی به بازگو کردن این دستاورد‌های اصلی موجب شده است که بسیاری از این دستاورد‌ها مورد بی توجهی و غفلت قرار بگیرد و نسل جوان نتواند با دستاورد‌های بنیادین و اساسی بعد از انقلاب آشنا شود.

حیدری بیان کرد: تعداد کثیری از جوانان ما با وضعیت اسف بار فرهنگی قبل از انقلاب اسلامی آشنا نیستند و در ناآگاهی از دستاورد‌های اصلی انقلاب اسلامی، تحت تاثیر فضای تبلیغاتی دشمن قرار می‌گیرند.

وی گفت: بهتر است دانشگاه‌‌ها و مراکز علمی با نگرشی دیگر و از نظر علمی این دستاورد‌های مهم در انقلاب اسلامی را تبیین کنند.


نظر شما :