مجموعه فرهنگی «دارالقرار» سازمان جهاد دانشگاهی تهران افتتاح شد

۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۲ کد : ۶۵۴ اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۸۶۶
معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مجموعه فرهنگی «دارالقرار»(تلفیقی از کتابفروشی و محل عرضه و فروش کتاب‌های دانشگاهی و کافه) را افتتاح کرد.
مجموعه فرهنگی «دارالقرار» سازمان جهاد دانشگاهی تهران افتتاح شد

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مجموعه فرهنگی «دارالقرار»(تلفیقی از کتابفروشی و محل عرضه و فروش کتاب‌های دانشگاهی و کافه) را افتتاح کرد.

به گزارش ایسنا، ناصحی، مدیر مجموعه دارالقرار در این مراسم با اشاره به زحمات شبانه‌روزی قریب به پنج ماه برای افتتاح و راه‌اندازی این مجموعه گفت: با توجه به دانشجویی بودن این محیط و تراکم فراوان کافه در این منطقه از شهر تهران، نبود این نوع از کافه(در مجاورت کتابفروشی) همواره احساس می‌شد.

وی با بیان این‌که دانشگاه خط مقدم جبهه نرم و دانشجویان افسران جنگ نرم هستند، افزود: می‌توان با راه‌اندازی این مجموعه کار فرهنگی را به بهترین شیوه انجام داد از این‌رو می‌کوشیم در این کافه از حضور شعرای برجسته و نامدار کشور و حتی دیگر شخصیت‌های فرهنگی در ایام و مناسبت‌های مختلف استفاده کنیم و البته این مجموعه قابلیت برگزاری برخی برنامه‌های فرهنگی دانشگاه تهران را هم دارد.

مدیر مجموعه دارالقرار با بیان این‌که این مجموعه تلفیقی از کتابفروشی(محل عرضه و فروش کتاب‌های دانشگاهی) و کافه است، گفت: به اعتقاد بزرگان کار در جبهه جنگ نرم کمتر از جهاد در خط مقدم نیست و امید می‌رود به کمک و همت همه دوستان بتوان این نهال را به درختی تناور تبدیل کنیم.

ناصحی با بیان این‌که از مشارکت و همکاری دیگر عزیزان دانشجو از جمله تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی استفاده می‌شود، یادآور شد: با تفالی بر قرآن کریم نام این مجموعه انتخاب شد.

به گفته وی، در آینده کتاب‌های ارزشی با موضوعات دفاع مقدس و صنایع دستی هم در این مجموعه عرضه می‌شود.

مجموعه فرهنگی دارالقرار واقع در خیابان 16 آذر ، نبش ادوارد براون پلاک 20 سازمان جهاد دانشگاهی تهران است.

در این آیین شماری از مسئولان و معاونان جهاد دانشگاهی از جمله دکتر عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، مهدی عباسی، مدیر کل فرهنگی جهاد دانشگاهی، دکتر سید علی طباطبایی قمی، رئیس جهاد دانشگاهی تهران، دکتر جمال رحیمیان، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، دکتر حسن فارسی، معاون پشیتبانی سازمان و شماری دیگر از مدیران و معاونان سازمان حضور داشتند.


نظر شما :