حضور جهاددانشگاهی هنر در نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر

۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰ کد : ۶۸۵ اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۵۸۵
معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی هنر در نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر حضور یافت و ورکشاپ هایی با عناوین متنوع برای هنرجویان برگزار کرد.
حضور جهاددانشگاهی هنر در نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی هنر، نهمین جشنواره بین ‌المللی مد و لباس فجر  ۲۴ بهمن با حضور علی اصغر معاون حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و همچنین سفیر اندونزی در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو افتتاح شد و 29 بهمن به کار خود پایان داد.

در آیین افتتاحیه این رویداد دبیران، هیات داوران و ستاد اجرایی نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر و جمع کثیری از فعالان عرصه مد و لباس کشور حضور داشتند.

نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر در دو بخش رقابتی و غیررقابتی برگزار شد.

معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی هنر نیز در این جشنواره با برپایی ورکشاپ های متعدد با موضوع دو جشنواره ملی نقش تن پوش و طراحی مد و لباس دیبا و تأثیرگذاری الگوهای اسلامی و ایرانی حضوری پر رنگ داشت.

جهاددانشگاهی هنر ورکشاپ هایی با عناوینی مانند؛ نقاشی روی پارچه، جنسیت سازی، رمز موفقیت یک طراح جوان در صنعت پوشاک، گیفت جواهر دوزی، چاپ لینو/ اوریگامی با پارچه، استایل شناسی، پارچه شناسی، پارچه شناسی و طراحی بافت در  نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر به مدت یک هفته توسط معاونت فرهنگی برای هنرجویان و علاقمندان با حضور برگزیدگان جشنواره ملی نقش تن چوش و مد و لباس دیبا در بوستان گفتگو برگزار کرد.


نظر شما :