برپایی بیش از ۶ نمایشگاه در نگارخانه ابن حسام جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۶ کد : ۶۸۷ اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۷۰۱
​​​​​​​معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از برپایی بیش از برپایی بیش از ۶ نمایشگاه در نگارخانه ابن حسام این واحد خبرداد.
برپایی بیش از ۶ نمایشگاه در نگارخانه ابن حسام جهاددانشگاهی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی، فرهنگسرا، مرکزی هنری ـ آموزشی است که با هدف آشناسازی، گسترش هنرهای اصیل ایرانی و جهانی با محوریت هنر ملی و بومی در سطح جامعه به ویژه جوانان و دانشگاهیان، تأمین نیازهای روحی و روانی آنان و ارتقای سطح فرهنگ و هنر جامعه فعالیت می کند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌ جنوبی این مرکز در زمینه‌های هنرهای تجسمی، موسیقی، خوشنویسی، طراحی و مجسمه سازی برای بزرگسالان، نوجوانان و کودکان کلاس‌هایی را برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌ جنوبی بیان کرد: همچنین مجوز نگارخانه این فرهنگسرا از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با شماره 31/98/2641 صادر شد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های «به رنگ زندگی، پدی فوبیا، زن همیشه و هرگز، مهرگان، نمایشگاه کتاب یار مهربان، نمایشگاه عکس عاشورایی» یادآور شد: افراد می‌توانند برای ارایه آثار خود در این نگارخانه و یا ثبت‌نام در کلاس‌های فرهنگی، هنری این مرکز، به فرهنگسرای ابن حسام جهاددانشگاهی واقع در تقاطع خیابان معلم و خیابان 15 خرداد مراجعه کنند.


نظر شما :