رونمایی از رادیو رویتاب به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی

۰۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۰ کد : ۲۰۵۷ اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۵۷۹
رونمایی از رادیو رویتاب به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی

معاونت فرهنگی همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی روز چهارشنبه ۶ مرداد ماه طی مراسمی از" رادیو رویتاب" با هدف انعکاس بهتر فعالیت‌ها و رویدادهای فرهنگی رونمایی کرد.

در این مراسم دکتر علیزاده معاون فرهنگی جهاددانشگاهی ضمن تبریک فرارسیدن عید فطر و سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی گفت در سال گذشته همزمان با چهلمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی از سامانه رویتاب رونمایی شد و تا کنون ۷۶۷ رویداد در این سامانه از طرف ۴۰ مرکز و واحد بارگزاری شده که ۲۰۰ رویداد آن پخش زنده بود. همچنین نزدیک به ۹۰۰۰ نفر برای استفاده از محتوای برنامه‌ها در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

وی با تاکید بر ظرفیت سامانه رویتاب در فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی ادامه داد: بیشترین همراهی را واحدهای گیلان، زنجان و الزهرا (س) داشته اند و با توجه به استقبال از این سامانه معاونت فرهنگی درصدد راه‌اندازی رادیو رویتاب با محوریت انعکاس و گزارش اخبار و رویدادهای فرهنگی جهاددانشگاهی به صورت صوتی نمود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در ادامه با اشاره به وضعیت همه‌گیری کرونا در کشور و تغییر اجرای برنامه‌های فرهنگی گفت: کسانی که فضای مجازی را دنبال می کنند می دانند که محتوای هدفمند علمی در آن کمتر تولید می شود. ما در تلاش هستیم که در مناسبت‌های مختلفی محتوای علمی و فرهنگی تولید کنیم و در این راستا می‌بایست از ظرفیت‌های درونی و بیرونی جهاددانشگاهی در تولید محتوای با ارزش استفاده کرد.


نظر شما :