حضور معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان‌

۲۵ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۵ کد : ۲۱۷۳ اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۲۷۳
به مناسبت آغاز سال تحصیلی نشست مشترک معاونت فرهنگی و اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ‌با حضور معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و رئیس سازمان دانشجویان در تاریخ ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲ در دفتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد.
حضور معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان‌

به مناسبت آغاز سال تحصیلی نشست مشترک معاونت فرهنگی و اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با حضور معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و رئیس سازمان دانشجویان در تاریخ ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲ در دفتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد.

در این دیدار دکتر فریدزاده رئیس سازمان دانشجویان، پس از توصیف سیر تشکیل جهاددانشگاهی از ابتدای انقلاب تاکنون، به بیان نمونه فعالیت‌های فرهنگی شاخص جهاددانشگاهی و سازمان دانشجویان پرداخت. وی ظرفیت‌های این سازمان را از جمله وجود ۴۴ شعبه فعال در استان‌های کشور در طراحی و اجرای فراگیر برنامه‌های فرهنگی و مشارکت و همکاری متقابل مناسب دانست.

همچنین دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی؛ معاون فرهنگی جهاددانشگاهی ضمن اشاره به ظرفیت‌ها و ساختارهای تخصصی فرهنگی جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی نهادی انقلابی با دغدغه توأمان علمی و فرهنگی است آنچه جهاد را در این سالیان حیات و عزت بخشید حضور دانشجویان، ایده پردازی آنان و تلاش و فعالیت جهادی آنان بود و طبعاً عمل نکردن این بال مهم و عدول و کم توجهی به این ظرفیت دانشجویی هم جهاد و هم این جمع انسانی فکری علاقه مند را متضرر می‌سازد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با اشاره به تعامل و همفکری با نهادهای مرتبط با دانشگاه ادامه داد: باید این رفت و آمدها و گفتگوها میان مجامع دانشجویی دانشگاهی به تراز قرار گرفتن در گام دوم انقلاب اسلامی و انتظارات این مرحله باشد و ما در حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی با همه ظرفیت‌ها آماده تعامل و هم افزایی هستیم تا برایند جمعی کنش‌ها در دانشگاه مؤثرتر شکل بگیرد.

در ادامه محمد مهدی احمدی، دبیر کل جامعه اسلامی دانشجویان ضمن استقبال از همکاری مشترک با جهاددانشگاهی به بیان ساختار و تشکیلات این اتحادیه پرداخت و موارد همکاری‌های مشترک در برنامه‌هایی مانند مناظره دانشجویی، مطالعات اسلامی و استفاده از ظرفیت رسانه‌های خبری جهاددانشگاهی را مورد توجه دانست.

مقرر شد نمایندگان این اتحادیه با حضور در جهاددانشگاهی از نزدیک با مراکز و فعالیت‌های جهاددانشگاهی بیشتر آشنا شوند.


نظر شما :