نشست اعضای معاونت فرهنگی با پیشکسوت فرهنگی جهاددانشگاهی

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۶ کد : ۲۱۹۲ اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۱۴۱
در آستانه چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی معاون فرهنگی به همراه جمعی از مدیران و همکاران معاونت فرهنگی با دکتر علی منتظری رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی دیدار و شنوای بخشی از تجارب در دهه اول تاسیس جهاد شدند.
نشست اعضای معاونت فرهنگی با پیشکسوت فرهنگی جهاددانشگاهی

دکتر علیرضا کلانتر مهرجردی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی روز یکشنبه 14 مرداد ماه 1403 به همراه مدیران کل و جمعی از اعضای ستاد معاونت فرهنگی با استاد دکتر علی منتظری رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی و رئیس اسبق این نهاد دیدار کرد.

در این دیدار معاون فرهنگی ضمن ارائه گزارشی کوتاه از روند فعالیت‌های یکسال گذشته معاونت فرهنگی به برنامه ها و طرح‌های جدید این معاونت در تقویت نگاه علمی به حوزه فرهنگی اشاره کرد و اظهار امیداوری کرد که این معاونت در پیشبرد اهداف فرهنگی مسیر درستی را پیموده باشد.

در ادامه دکتر علی منتظری ضمن تقدیر از فعالیتهای فرهنگی با اشاره به تجارب گذشته این نهاد طی چهار دهه گذشته، جهاددانشگاهی را نهادی اساسا فرهنگی دانست که یار و یاور انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های فرهنگی و علمی است و طی این سال‌ها معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی توانسته علی رغم همه کاستی ها، کارنامه قابل قبولی از عملکرد خود ارائه دهد.

رئیس اسبق جهاددانشگاهی هدف از فعالیت فرهنگی را صمیمی کردن نسل جوان با انقلاب و آرمانوهای آن دانست و بر جذب هر چه بیشتر مخاطبان و سپردن اجرای برنامه ها به دانشجویان تاکید کرد.

وی در پایان فعالیت جهادی و تلاش مستمر در امور فرهنگی را وظایف یکایک اعضای جهاددانشگاهی دانست و گفت هدف از تاسیس جهاددانشگاهی توسعه، ارتقاء و اجرای امور فرهنگی در سطح جامعه با همکاری حوزه، دانشگاه و سایر مراجع و نهادهای فرهنگی برای نسل جوان است و باید با استقامت، پیگیری و تلاش خستگی‌ناپذیر همچون گذشته ادامه داد.

وی در پایان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس جهاددانشگاهی برای همه تلاشگران این عرصه آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.


نظر شما :